────── 27.08.2021
Safety before Selfie
Robienie selfie podczas prowadzenia samochodu potrafi spowolnić reakcję kierowcy aż o 38%.
Przypomina o tym Safety before Selfie, akcja społeczna wymyślona i zrealizowana przez egipską agencję Moneim + Gado. Kampania to tzw. agency self-promo, czyli autopromocja zaprojektowana z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach, ale z powodzeniem można ją kierować do każdej osoby, która ma prawo jazdy. I smartfona.
Nazwa kampanii:
Safety before selfie
Czas:
2021.8.5
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Egipt
Nadawca:
Moneim + Gado, Egypt
Media:
print
Wykonawca:
Moneim + Gado, Egypt
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie