logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  03.03.2010

S.O.S. dla opuszczonych dzieci

Your browser does not support the video tag.


Ruszyła kampania "Nie pozostawiajmy ich samym sobie" Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osamotnionych dzieci.

Stowarzyszenie niesie pomoc osieroconym i opuszczonym dzieciom, prowadząc opiekę zastępczą w formie rodzinnej oraz Programy Umacniania Rodzin, czyli działania profilaktyczne zapobiegające odseparowaniu dziecka od rodziny biologicznej. Prowadzi 4 Wioski Dziecięce w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie, Dom Młodzieży w Lublinie, 2 Wspólnoty Mieszkaniowe w Kraśniku i Siedlcach oraz 2 Rodzinne Domy Czasowego Pobytu w Ustroniu. – Obecnie pomagamy 730 dzieciom. Niestety w Polsce ok. 100.000 dzieci jest pozbawionych opieki rodzicielskiej, mamy więc jeszcze wiele do zrobienia. Dzięki środkom z 1% jeszcze w tym roku będziemy mogli podwoić liczbę podopiecznych – mówi Elżbieta Janczur, Dyrektor Krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Działania reklamowe obejmą prasę, nośniki outdoorowe, telewizję, radio, internet, ulotki, mailingi i wysyłkę SMS. Ze strony www.1-procent.org przygotowanej pro bono przez agencję Orbita można pobrać program PITY 2009, który ułatwi rozliczenie z fiskusem.

Strategię oraz kreację przygotowała pro bono agencja Albert Lumberjacker. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest Adam Wlazły. Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Joannę Rechnio i wyprodukowany dzięki przychylności Easy Hell Production, The Chimney Pot i Post Meridian Productions. Kampanię wspiera aktorka Magdalena Cielecka, która użyczyła głosu w reklamie telewizyjnej i radiowej. W pozyskaniu i planowaniu mediów z pomocą przyszedł dom mediowy Starcom. Akcja potrwa do końca kwietnia.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Nie pozostawiajmy ich samym sobie
Czas:
2010.3.1 - 2010.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
SOS Wioski Dziecięce
Media:
Billboardy, citylighty, prasa, ulotki, radio, telewizja, internet
Wykonawca:
Albert Lumberjacker
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Nie pozostawiajmy ich samym sobie





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 03.03.2023

    YC x NGO – trwa nabór na konkurs!


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek