logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > S.O.S. dla opuszczonych dzieci
03.03.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

S.O.S. dla opuszczonych dzieci

Your browser does not support the video tag.


Ruszyła kampania "Nie pozostawiajmy ich samym sobie" Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osamotnionych dzieci.

Stowarzyszenie niesie pomoc osieroconym i opuszczonym dzieciom, prowadząc opiekę zastępczą w formie rodzinnej oraz Programy Umacniania Rodzin, czyli działania profilaktyczne zapobiegające odseparowaniu dziecka od rodziny biologicznej. Prowadzi 4 Wioski Dziecięce w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie, Dom Młodzieży w Lublinie, 2 Wspólnoty Mieszkaniowe w Kraśniku i Siedlcach oraz 2 Rodzinne Domy Czasowego Pobytu w Ustroniu. – Obecnie pomagamy 730 dzieciom. Niestety w Polsce ok. 100.000 dzieci jest pozbawionych opieki rodzicielskiej, mamy więc jeszcze wiele do zrobienia. Dzięki środkom z 1% jeszcze w tym roku będziemy mogli podwoić liczbę podopiecznych – mówi Elżbieta Janczur, Dyrektor Krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Działania reklamowe obejmą prasę, nośniki outdoorowe, telewizję, radio, internet, ulotki, mailingi i wysyłkę SMS. Ze strony www.1-procent.org przygotowanej pro bono przez agencję Orbita można pobrać program PITY 2009, który ułatwi rozliczenie z fiskusem.

Strategię oraz kreację przygotowała pro bono agencja Albert Lumberjacker. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest Adam Wlazły. Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Joannę Rechnio i wyprodukowany dzięki przychylności Easy Hell Production, The Chimney Pot i Post Meridian Productions. Kampanię wspiera aktorka Magdalena Cielecka, która użyczyła głosu w reklamie telewizyjnej i radiowej. W pozyskaniu i planowaniu mediów z pomocą przyszedł dom mediowy Starcom. Akcja potrwa do końca kwietnia.



Nazwa kampanii:
Nie pozostawiajmy ich samym sobie
Czas:
2010.3.1 - 2010.4.30
Nadawca:
SOS Wioski Dziecięce
Media:
Billboardy, citylighty, prasa, ulotki, radio, telewizja, internet
Wykonawca:
Albert Lumberjacker
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Nie pozostawiajmy ich samym sobie





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek