logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Rysownik udaje, że jest fotografem
16.12.2012
Tematy: Akcje

Rysownik udaje, że jest fotografem



Rysunki Dirka Dzimirskiego z Niemiec są tak bogate w detale, że na pierwszy rzut oka wydają się być czarno-białymi zdjęciami. Dzimirsky rysuje na przekór panującej w mediach modzie na poprawione w Photoshopie piękno.

Dzimirsky jest najnowszym odkryciem miłośników rysunku hiperrealistycznego. Jego dzieła inspirowane są zdjęciami, jednak artysta zapewnia, że w trakcie ich tworzenia sporo improwizuje. Ultrarealizm jest dla niego sposobem na sprzeciw i swego rodzaju kpinę wobec obowiązującego w mediach trendu „piękna” za wszelką cenę, nawet za cenę kłamstwa. Dlatego Dzimirsky też w pewnym sensie kłamie – nie udaje piękna ale udaje fotografię.

Bohaterowie jego zdjęć nigdy natomiast nie są idealnie piękni czy wystudiowanie uśmiechnięci. Na ich twarzach widać zmarszczki, piegi, wypryski… i bardzo różne emocje. Portretuję nie tylko fizyczność człowieka, ale także oznaki jego życia wewnętrznego – mówi Dzimirsky.

Pięciodniowe warsztaty rysunku w pracowni Dzimirskiego to koszt około 700 euro. Artysta za pośrednictwem swojej strony zaprasza także wszystkich twórców, którzy chcieliby dzielić z nim 100-metrowe studio przez kilka tygodni, za darmo – w ramach wzajemnej inspiracji. Dzimirsky nieustannie poszukuje również modeli do swoich prac.

Paulina Wajszczak


Nazwa projektu:

Drawings, Drawings II

Autorzy:

Dirk Dzimirsky

Data projektu:

2009-2012









03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek