logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  10.06.2021

Ruszyła strona dla osób dotkniętych kryzysem samobójczym



Ruszyła strona internetowa Życie warte jest rozmowy, stanowiąca bazę informacyjną i pomocową dla osób dotkniętych kryzysem samobójczym. Bezpłatną i anonimową pomoc mogą tutaj uzyskać zarówno osoby znajdujące się w kryzysie samobójczym, jak i szukające wsparcia dla kogoś, kto przeżywa trudności psychiczne czy żałobę po samobójczej śmierci bliskiego.

Strona stanowi integralną część kampanii społecznej Życie warte jest rozmowy, zainicjowanej 10 września 2018 roku z okazji obchodów Światowego Dnia Zapobiegania Samobójstwom (World Suicide Prevention Day). Pomysłodawczynią i koordynatorką projektu jest dr Halszka Witkowska, a organizatorami Polskie Towarzystwo Suicydologiczne oraz Instytut Psychiatrii i Neurologii, przy współpracy z samorządem doktorantów Wydziału „Artes Liberales” UW. Finansowanie zapewnia PZU SA. Głównym celem kampanii jest promowanie wrażliwości i otwartości na rozmowę z osobami w kryzysie psychicznym, które często nie mają możliwości opowiedzenia o swoich przeżyciach i problemach, z jakimi się zmagają. Projekt został stworzony z myślą o podniesieniu świadomości społecznej, dotyczącej zjawiska jakim jest samobójstwo oraz upowszechnieniu możliwych sposobów prewencji i profilaktyki.

Więcej informacji można uzyskać na stronie Życie warte jest rozmowy oraz na fanpage’u kampanii na FB.

zdrowie   |  pomoc   |  samobójstwa   |  Komunikacja w rodzinie   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  samobójstwo   |  database   |  pomoc psychologiczna   |  Życie warte jest rozmowy   |  platforma edukacyjno-pomocowa   | 


Nazwa wydarzenia:
Ruszyła strona Życie warte jest rozmowy dla osób dotkniętych kryzysem samobójczym
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polskie Towarzystwo Suicydologiczne, przy wsparciu PZU SA
Media:
platforma edukacyjno-pomocowa





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 28.09.2023

    Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek