logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ruszył portal Onkorodzice.pl
26.02.2021
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Ruszył portal Onkorodzice.pl



15 lutego, w Międzynarodowy Dzień Walki z Nowotworami u Dzieci, Fundacja Iskierka uruchomiła portal Onkorodzice.pl – miejsce wsparcia i wymiany doświadczeń dla rodziców dzieci cierpiących na choroby nowotworowe.

Onkorodzice.pl to obszerna baza wiedzy na temat nowotworów dziecięcych, z której mogą korzystać zarówno rodzice, jak i środowisko medyczne. Zawiera uporządkowane i zweryfikowane informacje, których najczęściej poszukują opiekunowie chorych dzieci. To także przestrzeń do wspólnych działań dla lekarzy i organizacji pozarządowych związanych z onkologią dziecięcą.

Dobra współpraca tworzy dobre projekty – mówi Jolanta Czernicka-Siwecka, prezes Fundacji ISKIERKA, która jest opiekunem portalu. – Jako rodzic, który sam towarzyszył w leczeniu własnego dziecka, dumna jestem, że my rodzice jesteśmy siłą, która daje oparcie naszym dzieciom, ale i też nam samym. Z tej siły rodziców powstał portal Onkorodzice.pl, efekt połączenia różnych kompetencji, wiedzy i potencjału świata nauki.

W Polsce co roku diagnozowanych jest około 1100-1200 nowych zachorowań na nowotwory u dzieci. Ta diagnoza zazwyczaj przychodzi niespodziewanie i pozostawia rodziców w poczuciu bezradności i strachu. Portal zapewnia ścieżkę postępowania dla opiekunów małego pacjenta i pomaga odnaleźć się im w nowej, trudnej rzeczywistości – mówi Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie SA, który jest fundatorem portalu.

Na portalu można znaleźć między innymi informacje na temat:

  • rodzajów nowotworów dziecięcych, wraz z diagnostyką, objawami i leczeniem;
  • profilaktyki chorób nowotworowych u dzieci, czynników ryzyka, badań, jakie warto wykonywać regularnie oraz objawów, które powinny wzbudzić czujność onkologiczną rodziców;
  • listy ośrodków specjalistycznych i poradni, dane kontaktowe konsultantów wojewódzkich;
  • słowniczek terminologii, która funkcjonuje na oddziałach szpitalnych wśród personelu medycznego, jak i rodziców, którzy są na dalszych etapach leczenia;
  • historie dzieci wyleczonych, które są najlepszym przykładem na to, że współczesna onkologia dziecięca daje duże szanse na wyzdrowienie;
  • pomocy psychologicznej, socjalnej i terapeutycznej dla całej rodziny.

Informowanie o trudnych sprawach w sposób empatyczny i zrozumiały to główne założenie portalu, który będzie stale rozwijany, tak, aby znalazły się w nim wszystkie aspekty onkologii dziecięcej.

Patronem merytorycznym portalu jest Polskie Towarzystwo Onkologii i Hematologii Dziecięcej. Fundatorem portalu jest PZU Zdrowie.

Więcej informacji na: https://www.onkorodzice.pl/

dzieci zdrowie edukacja nowotwory u dzieci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji onkologia Onkorodzice.pl PZU Zdrowie Fundacja Iskierka Polskie Towarzystwo Onkologii i Hematologii Dziecięcej


Nazwa wydarzenia:
Ruszył portal Onkorodzice.pl
Czas:
2021.2.15
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Iskierka, PZU Zdrowie, Polskie Towarzystwo Onkologii i Hematologii Dziecięcej
Media:
portal internetowy





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek