logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rusza konkurs „Dobroczyńca Roku 2015”
08.12.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rusza konkurs „Dobroczyńca Roku 2015”



Ruszyła XVIII edycja Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Do 13 stycznia 2015 r. firmy, organizacje pozarządowe oraz fundacje firm mogą składać wnioski na stronie www.dobroczyncaroku.pl. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w maju 2015 r. podczas gali finałowej w Warszawie. Konkurs służy promocji dużych, średnich i małych firm zaangażowanych w rozwój lokalnych społeczności oraz upowszechnianiu informacji na temat form współpracy organizacji pozarządowych ze środowiskiem biznesu.

Nasz Konkurs od 18 lat nagradza duże i małe firmy, które niezależnie od swojego wieku, dojrzale angażują się na rzecz swojego otoczenia, dbają o klientów, fanów swojej marki, dostawców, a przede wszystkim o swoich pracowników. To firmy, które mają głowę do pomagania i wiedzą, jak dobro czynić cały rok – mówi Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce.

W Konkursie mogą wziąć udział zarówno duże, jak i małe firmy, w zależności od kategorii. Zgłoszenia mogą być przesłane przez organizacje pozarządowe, pracowników zgłaszanej firmy lub jej kierownictwo.

Kategorie konkursowe:

1. Projekt społeczny – firmę zgłasza organizacja pozarządowa.

2. Strategia społecznego zaangażowania – firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.

3. Wolontariat pracowniczy – firmę zgłaszają jej pracownicy lub firma zgłasza się sama.

4. Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu – firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.

5. Zaangażowanie lokalne – firmę zgłasza organizacja pozarządowa, uczestnicząca w Programie Działaj Lokalnie.

Każde zgłoszenie zostanie ocenione przez ekspertów. To oni wskażą najlepsze zgłoszenia, a spośród nich kapituła konkursu wybierze laureatów w kategoriach „Strategia społecznego zaangażowania” oraz „Zaangażowanie lokalne”, a także finalistów w kategorii „Projekt społeczny” i „Wolontariat pracowniczy”, „Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu”, którzy wezmą udział w otwartym głosowaniu online w marcu i kwietniu 2015 r.

Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur konkursu czuwa audytor – firma EY.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek