Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 15.12.2021
Rozsiewaj fakty a nie fake newsy
Amerykańska firma farmaceutyczna Mucinex (produkująca przede wszystkim środki przeciwko grypie i przeziębieniu) włączyła się w akcję edukacyjną na temat Covid-19 za pomocą ujmujących pod względem graficznym i utrzymanych w jednolitej tonacji printów. Spread facts, not fear to ciekawy przykład kampanii społecznej, gdzie prosty, klarowny przekaz zyskuje niemal artystyczną formę:
Nazwa kampanii:
Spread facts, not fear
Czas:
2020.3.24
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Mucinex
Media:
print
Wykonawca:
McCann, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!