Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 15.12.2021
Rozsiewaj fakty a nie fake newsy
Amerykańska firma farmaceutyczna Mucinex (produkująca przede wszystkim środki przeciwko grypie i przeziębieniu) włączyła się w akcję edukacyjną na temat Covid-19 za pomocą ujmujących pod względem graficznym i utrzymanych w jednolitej tonacji printów. Spread facts, not fear to ciekawy przykład kampanii społecznej, gdzie prosty, klarowny przekaz zyskuje niemal artystyczną formę:
Nazwa kampanii:
Spread facts, not fear
Czas:
2020.3.24
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Mucinex
Media:
print
Wykonawca:
McCann, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?