Śnieżne, białe plaże, pięciogwiazdkowe hotele czy światowe centrum kultury – to wszystko czeka na turystów w Arktycznym Ośrodku Wypoczynku.
O topnieniu lodowców na Biegunie Północnym mówi się nie od dziś. Światowe firmy czy koncerny zastanawiają się, jak wykorzystać nowo dostępne surowce. A gdyby tak zamiast wydobycia ropy zająć się turystyką? Dlaczego nie stworzyć Arktycznego Ośrodku Wypoczynku, gdzie mogliby zjeżdżać ludzie z całego świata?
Kampania o nazwie „The Arctic Leisure Resort” ("Arktyczny Ośrodek Wypoczynku"), zainicjowana przez Greenpeace, ma na celu uświadomienie społeczeństwu zagrożeń związanych ze znikaniem pokrywy lodowej na Biegunie Północnym. Spot holenderskiego wykonawcy Studio Smack ma charakter ironiczny. Często podczas różnych katastrof czy zmian klimatycznych, firmy lub koncerny w pierwszej kolejności nie przejmują się środowiskiem, ale obmyślają plan inwestycji i biznesu. Stąd też pomysł na stworzenie projektu Arktycznego Ośrodka Wypoczynku, który poprzez humor ma zainteresować odbiorów poważnymi konsekwencjami ocieplenia klimatu.
Agnieszka Kliks
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa