logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rossman i Persil rozstrzygnęły ekokonkurs
09.01.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rossman i Persil rozstrzygnęły ekokonkurs



Firma Henkel, właściciel marki Persil, oraz drogerie Rossmann ogłosiły wyniki konkursu ekologicznego Eko-Odkywcy kierowanego do placówek oświatowych i wychowawczych w całej Polsce. Grantami o wartości do 5 tysięcy złotych każdy nagrodzono autorów 10 zgłoszeń, którzy otrzymali najwięcej głosów w internetowym głosowaniu. Zwycięskie projekty będą realizowane w tym roku.

W konkursie, który rozpoczął się we wrześniu 2013 r., udział wzięły szkoły podstawowe i ponadpodstawowe, przedszkola oraz inne placówki oświatowe i wychowawcze z całego kraju. Zadaniem było opracowanie autorskiego, niepublikowanego wcześniej pomysłu na projekt badawczy związany z ekologią i ochroną środowiska naturalnego. Projekt o charakterze stacjonarnym albo terenowym mógł dotyczyć eksperymentowania, odkrywania, doświadczania i poznawania zjawisk przyrodniczych.

Organizatorzy otrzymali w regulaminowym terminie do 10 listopada 2013 r. 110 zgłoszeń. Po dokonaniu ich wstępnej weryfikacji przez specjalistów z Fundacji Nasza Ziemia, partnera merytorycznego akcji, do konkursu zostały dopuszczone 72 projekty, których nazwy i autorzy zostali udostępnieni na stronie konkursu. Następnie, 25 listopada, komisja konkursowa wybrała do finałowego głosowania online 20 najlepszych zgłoszeń w oparciu o następujące kryteria: zgodność z celami konkursu, poprawność merytoryczna projektu, poprawność w zakresie zaproponowanych działań dydaktycznych oraz innowacyjność i oryginalność pomysłu. Więcej informacji o konkursie oraz szczegółowe opisy zwycięskich projektów można znaleźć na stronie www.rossnet.pl/ekoodkrywcy.

Pula grantowa konkursu „Eko Odkrywcy” wyniosła 50 tysięcy złotych. Środki na finansowanie projektu pochodziły ze sprzedaży proszku Persil podczas trwania promocji specjalnej zorganizowanej od 9 września do 31 października 2013 w drogeriach Rossmann.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek