Rodzinne kopiowanie i wklejanie
„Kopiuj-wklej”, mechanizm znany z edytorów tekstu, w tej kampanii odnosi się do ludzkich zachowań: wzorce obecne w domu przełożą się na poźniejsze, dorosłe życie. W ramach akcji przygotowano teledysk w konwencji przedstawienia teatralnego, towarzyszący rapowanej piosence.
Kampania ma przede wszystkim na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat zjawiska przemocy w rodzinie oraz podniesienie wiedzy społeczeństwa na temat skutków występowania przemocy w aspekcie funkcjonowania psychicznego dziecka, ale także i osoby dorosłej. Celem akcji jest również wskazanie na potrzebę zmiany oddziaływań wychowawczych na pozytywne i przyjazne dziecku.
Kampania społeczna jest realizowana w ramach Programu Osłonowego Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pt. „Wspieranie jednostek samorządu terytorialnego w tworzeniu systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie”.
Poza teledyskiem w ramach akcji zaplanowano takżę organizację pikniku rodzinnego, prowadzenie warsztatów umiejętności wychowawczych, prowadzenie warsztatów dla dzieci pt. „Trening Odważnych Rozwiązań” i organizację konkursów dla rodzin. Kampania zostanie zakończona konferencją podsumowującą całość przedsięwzięcia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas