Rodzinne kopiowanie i wklejanie
„Kopiuj-wklej”, mechanizm znany z edytorów tekstu, w tej kampanii odnosi się do ludzkich zachowań: wzorce obecne w domu przełożą się na poźniejsze, dorosłe życie. W ramach akcji przygotowano teledysk w konwencji przedstawienia teatralnego, towarzyszący rapowanej piosence.
Kampania ma przede wszystkim na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat zjawiska przemocy w rodzinie oraz podniesienie wiedzy społeczeństwa na temat skutków występowania przemocy w aspekcie funkcjonowania psychicznego dziecka, ale także i osoby dorosłej. Celem akcji jest również wskazanie na potrzebę zmiany oddziaływań wychowawczych na pozytywne i przyjazne dziecku.
Kampania społeczna jest realizowana w ramach Programu Osłonowego Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pt. „Wspieranie jednostek samorządu terytorialnego w tworzeniu systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie”.
Poza teledyskiem w ramach akcji zaplanowano takżę organizację pikniku rodzinnego, prowadzenie warsztatów umiejętności wychowawczych, prowadzenie warsztatów dla dzieci pt. „Trening Odważnych Rozwiązań” i organizację konkursów dla rodzin. Kampania zostanie zakończona konferencją podsumowującą całość przedsięwzięcia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
31.03.2025
Ilu Polaków źle znosi zmianę czasu?
-
30.03.2025
Czy mówisz tak do swojego dziecka?
-
28.03.2025
Strzelanina