logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Rodzina do góry nogami
16.11.2015
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Pomoc rozwojowa, Walka z przemocą

Rodzina do góry nogami

Your browser does not support the video tag.


Gdy dziecko, bujając się na huśtawce czy wisząc na drabince, widzi wszystko "do góry nogami", zmienia się też rzeczywistość dookoła niego. 

Rodzinny spacer po parku, wspólna zabawa, śmiech i beztroska. Bezpieczne dzieci pod czujnym okiem rodziców nie wiedzą co to strach czy przemoc. Gdy w zabawie spoglądają na świat z innej perspektywy, zmienia się rzeczywistość dookoła nich – odbiorca widzi chłopca i dziewczynkę w świecie wojny. Kampania pokazuje historie dzieci, którym los w wyniku konfliktów czy klęski żywiołowej odebrał poczucie bezpieczeństwa, skazując na biedę, sieroctwo, lęk i nieustające zagrożenie życia. UNICEF wzywa w ten sposób rząd Wielkiej Brytanii do reakcji, a odbiorców do podpisania petycji skierowanej do Davida Camerona, uświadamiając odbiorcom, że jedno na dziesięć dzieci na świecie dorasta dziś w strefie konfliktu.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
Upside down
Czas:
2015.11.4
Nadawca:
UNICEF UK
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Don’t Panic
Adresaci:
Osoby dorosłe





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek