logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko
   ──────  02.11.2009

Rodzice, wstydźcie się

Your browser does not support the video tag.


Przez zawstydzającą wizję – uzbrojony w gumowe pałki i tarcze kordon policji kontra dzieci – manifestanci – kanadyjskie organizacje ekologiczne, Environmental Defence i ForestEthics, starają się nakłonić społeczeństwo do wsparcia działań mających zatrzymać negatywne zmiany klimatyczne.

Bodźcem do stworzenia tej kampanii stał się planowany na grudzień b.r. szczyt ONZ w Kopenhadze. Podczas konferencji ma zostać wypracowany „nowy protokół z Kioto”. Działania kampanii mają na celu – poprzez liczne głosy społecznego wsparcia dla reprezentującego kraj premiera Stephena Harpera – zwiększenie roli Kanady w tym spotkaniu.

Pomimo tego, co może sugerować przedstawione w spocie hasło („Gdyby nasze dzieci wiedziały co robimy, wzięłyby sprawy w swoje ręce”), a także nazwa inicjatywy (Moms Against Climate Change), przesłanie kampanii kierowane jest nie tylko do matek, ale także do osób, które w przyszłości będą miały dzieci i które w jakikolwiek sposób troszczą się o losy przyszłych pokoleń. Kampania ma przypomnieć, że to, w jakich warunkach będą one żyć, w dużej mierze zależy od decyzji, jakie zostaną podjęte w ramach nowej globalnej umowy klimatycznej. Prezentowana w spocie wizja jest przedstawieniem scenariusza, jaki mógłby się wydarzyć gdyby dzieci faktycznie wzięły sprawy w swoje ręce. Protestujący trzymają transparenty z napisami: „Przestańcie niszczyć planetę” czy „NIE dla zmian klimatu”, a cała grupa pikietujących zostaje rozgromiona przez policję.

Tło dla wykonanego przez agencję Zig ze Stanów Zjednoczonych filmu stanowi stworzona przez specjalizującą się w muzyce reklamowej firmę RMW Music.

Warto zwrócić uwagę na formę, w jakiej można zadeklarować wsparcie dla projektu. Za pośrednictwem strony internetowej www.takeactiononclimatechange.com każdy może przesłać zdjęcie swojego dziecka (do 17 roku życia). Wszystkie zebrane fotografie będą prezentowane podczas trwania szczytu w Danii na specjalnie zbudowanych ścianach w Kopenhadze i Ottawie.
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Demonstration
Czas:
2009.10.28 - 2009.11.22
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Environmental Defence, ForestEthics
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Zip
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
If our children knew the fact we do they’d take action (Gdyby nasze dzieci wiedziały co robimy, wzięłyby sprawy w swoje ręce)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.09.2023

    Mocniejsi niż głód


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek