Złość, nienawiść, rozczarowanie, oskarżenia są jak tatuaż – trwale naznaczają. Dzieci szybko chłoną negatywne emocje, przechowując je latami w pamięci.
Kreację „Marked for Life” („Naznaczeni na całe życie”) przygotowała holenderska agencja 180 Amsterdam. Kampania opiera się na materiałach drukowanych oraz spotach emitowanych w internecie i telewizji. Charakterystyczne plakaty przedstawiają wytatuowane dzieci, które stały się ofiarami rozwodu swoich rodziców. Słowa wypowiedziane w złości i rozczarowaniu wżerają się w ich umysły niczym tatuaże i pozostają na całe życie, ponieważ „What you say during divorce lasts forever” („To, co mówisz w trakcie rozwodu, trwa wiecznie”). „Your mother ruined us all” („Twoja matka zniszczyła nas wszystkich”) czy „Forget your dad. He’s already forgotten you” („Zapomnij o swoim ojcu. On już o Tobie zapomniał) to bolesne oskarżenia, które wzbudzają w dzieciach strach i poczucie winy.
A. Stachowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę