Złość, nienawiść, rozczarowanie, oskarżenia są jak tatuaż – trwale naznaczają. Dzieci szybko chłoną negatywne emocje, przechowując je latami w pamięci.
Kreację „Marked for Life” („Naznaczeni na całe życie”) przygotowała holenderska agencja 180 Amsterdam. Kampania opiera się na materiałach drukowanych oraz spotach emitowanych w internecie i telewizji. Charakterystyczne plakaty przedstawiają wytatuowane dzieci, które stały się ofiarami rozwodu swoich rodziców. Słowa wypowiedziane w złości i rozczarowaniu wżerają się w ich umysły niczym tatuaże i pozostają na całe życie, ponieważ „What you say during divorce lasts forever” („To, co mówisz w trakcie rozwodu, trwa wiecznie”). „Your mother ruined us all” („Twoja matka zniszczyła nas wszystkich”) czy „Forget your dad. He’s already forgotten you” („Zapomnij o swoim ojcu. On już o Tobie zapomniał) to bolesne oskarżenia, które wzbudzają w dzieciach strach i poczucie winy.
A. Stachowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu