Prezentujemy najświeższą odsłonę słynnej niemieckiej kampanii „Mach’s mit” – z 2008 roku. Sama kampania rozpoczęła się w 1994 roku jako element programu „Nie daj szansy AIDS” zainicjowanego z kolei w 1987 roku. Jej celem jest upowszechnienie używania prezerwatyw, jako ochrony przez zakażeniem wirusem HIV. Rozpoznawalność kampanii w Niemczech sięga 90%., a jej wysoka skuteczność oceniana jest przez pryzmat ostatnich 10 lat, w których prezerwatywy stały się „normalnym” przedmiotem, takim jak wiele innych i są szeroko stosowane.
Kampania kierowana jest do młodych ludzi, a jej podstawowym założeniem kreacyjnym jest prezentowanie pozytywnych, zabawnych i śmiesznych scen z centralnie widocznymi kolorowymi prezerwatywami. Nośnikami akcji są plakaty i pocztówki dystrybuowane w klubach.
K. Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…