Redakcja „Media Marketing Polska” walczy o Jeziorko Czerniakowskie
Pismo „Media Marketing Polska” ruszyło na odsiecz Jeziorku Czerniakowskiemu. I to za pomocą niebanalnego pomysłu – redakcja zaprosiła swoich bliższych i dalszych znajomych do stworzenia plakatów w obronie zagrożonego akwenu.
Jeziorko Czerniakowskie to jeden z piękniejszych zakątków warszawskiej dzielnicy Sadyba. Niestety, jego dalsza egzystencja została zagrożona rozbudowanymi planami deweloperskimi w najbliższym otoczeniu. Redakcja magazynu „Media Marketing Polska”, która mieści się nieopodal Jeziorka, postanowiła coś z tym zrobić. Poprosiła okoliczne agencje reklamowe, domy produkcyjne i wszystkich, którzy chcieliby wesprzeć akcję, do stworzenia plakatów w obronie akwenu. Prace promują ideę petycji w sprawie kompleksowych działań dla ratowania rezerwatu opracowanej przez Towarzystwo Społeczno-Kulturalne Miasto-Ogród Sadyba.
Na zaproszenie MMP odpowiedziało ponad 15 agencji.
Wybrane prace:
- zostały opublikowane na łamach wrześniowego wydania magazynu MMP,
- na stronie internetowej pisma: https://mmponline.pl/
- wydrukowane (pro bono) plakaty zostały rozmieszczone w okolicach Jeziorka,
- w kawiarni NABO na Sadybie został zorganizowany wernisaż, do udziału w którym zostali zaproszeni okoliczni mieszkańcy.
Zwycięzcą okazał się plakat autorstwa Weroniki Zielińskiej i Miszki Jabłońskiego ze Scholz&Friends Warszawa:
A oto inne wyróżnione projekty:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?