logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Rosja, Ekologia i środowisko, Wolontariat
   ──────  23.09.2013

Psy i koty z lodu

Your browser does not support the video tag.


Małe figurki psów i kotów, wykonane z… lodu, miały umożliwić zainteresowanym bezpośrednie odczucie przenośni "podziel się ciepłem" i sprawić, by nabrała dla nich zupełnie nowego znaczenia.

Akcja, która miała niemalże dosłownie rozmrozić najzimniejsze serca, powstała z inicjatywy rosyjskiej charytatywnej fundacji na rzecz zwierząt Zeus. Projekt społeczny o nazwie „Share your warmth” ("Podziel się ciepłem") ma na celu zwrócenie uwagi obywateli na problem bezdomnych i chorych zwierząt.

Z doświadczeń fundacji z prowadzenia strony na Facebooku wynikało, że wiele osób „lubi” i udostępnia zdjęcia uroczych, zarówno małych, jak i dużych, ale zdrowych zwierząt. Problem się pojawia, gdy fundacja publikuje zdjęcia swoich schorowanych i okaleczonych podopiecznych. Zainteresowanie takimi przypadkami jest znikome. W celu nakłonienia rosyjskich obywateli do wsparcia organizacji, działacze ruszyli na festiwal Picnic Afisha.

Działacze Zeusa przynieśli wraz z sobą lodowe figurki psów i kotów, a następnie zachęcili uczestników festiwalu do ogrzania własnymi dłońmi miniaturek. W środku topniejących postaci znajdowały się ich plastikowe odpowiedniki z informacją o stronie fundacji. Dodatkową atrakcją była możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia, które zainteresowani znajdowali później na Facebooku.

Dzięki akcji organizacja zdobyła 7 tysięcy nowych facebookowych, zaangażowanych sprzymierzeńców, a ilość osób udostępniających materiały umieszczane przez fundację wzrosła o 150%. Ponadto do fundacji Zeus przyłączyły się setki nowych wolontariuszy.

Martyna Kasprzak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Share your warmth
Czas:
2013.7.28 - 2013.8.28
Tematy:
Ekologia i środowisko, Wolontariat
Kraje:
Rosja
Nadawca:
„Zeus” Animal Charitable Foundation (Charytatywna Fundacja Na Rzecz Zwierząt "Zeus")
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
BBDO (Moscow)
Adresaci:
Uczestnicy festiwalu Picnic Afisha
Hasło kampani:
Share your warmth with homeless animals (Podziel się ciepłem z bezdomnymi zwierzętami)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek