logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Przyroda tęskni za człowiekiem
06.08.2011
Tematy: Akcje

Przyroda tęskni za człowiekiem

Your browser does not support the video tag.


Nowy Jork, godziny szczytu. Policjant stojący w korku dostrzega nagle coś dziwnego pomiędzy samochodami. W samym sercu jednej z największych metropolii świata, na środku ulicy stoi sarna. Policjant zdaje się być jedyną osobą, która widzi zwierzę i zaciekawiony, podchodzi bliżej. „Tęskniliśmy za tobą. Gdzie byłeś?“ mówi sarna. Po chwili potrąca ją taksówka.

Spot pt. „We Miss You“ („Tęsknimy za tobą“)  ma za zadanie skołonić odbiorcę do refleksji na temat jego relacji z przyrodą oraz zachęcić do powrotu do natury.

Dwuminutowy wzruszający film w reżyserii Hanny Marii Heindrich został wyprodukowany przez jej kolegów Steffena Wilhelma oraz Sebastiana Bendela. Cała trójka to studenci szkoły filmowej w Ludwigsburgu (Niemcy). Przyznają, że w przeszłości nie bardzo przejmowali się sprawami środowiska naturalnego, a ich projekt to próba naprawienia tego błędu i pierwszy krok ku odbudowie więzi łączącej ich z Ziemią. Więzi, o której według autorów filmu, wielu ludzi zapomniało.

Większość mieszkańców miast żyje w całkowitym oderwaniu od środowiska naturalnego, rzadko zastanawiając się nad jego problemami, nie mówiąc już o bezpośrednim zaangażowaniu w działania ekologiczne. Twórcy projektu próbują otworzyć odbiorcom oczy na fakt, że choć postęp technologiczny i urbanizacja zniszczyły związek, który istniał między człowiekiem a naturą, to warto spróbować go odbudować.

Film został nagrodzony w Cannes trzema Lwami: dla szkoły filmowej, za najlepszy film krótkometrażowy oraz nagrodą specjalną jury – w ramach Young Directors Award.

Strona filmu: www.wemissyou.de
K. Kondracka


Nazwa projektu:
We miss you

Zasięg (kraj/kraje):
Niemcy

Autorzy:
Hanna Maria Heindrich, Steffen Wilhelm, Sebastian Bendel

Data:
06/2011








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 04.10.2025Kreacje / printy

    Miód z pól minowych

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek