logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Przyjrzyj się lepiej
25.11.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą

Przyjrzyj się lepiej



W powszechnej opinii dzieci uchodzą za osoby prawdomówne i szczere. Problem w tym, że dorośli nie zawsze chcą słuchać.

Kampania społeczna Look harder przypomina, że komunikaty ze strony dziecka nie zawsze muszą być precyzyjne. To, co najistotniejsze, często kryje się w przymiotnikach, dygresjach i dłuższych opowieściach. Żeby wyłowić z nich prawdziwy sens, potrzeba chęci, skupienia, zaufania i czasu. I gotowości, że to, co usłyszymy, może okazać się bardzo nieprzyjemne.

Kampania jest działaniem z zakresu agency self-promo.

dzieci rodzina molestowanie walka z przemocą rodzice Komunikacja w rodzinie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji nękanie print agency self-promo Nigeria


Nazwa kampanii:
Look harder
Czas:
2022.5
Nadawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
Media:
print
Wykonawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek