Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
Przyjrzyj się lepiej
W powszechnej opinii dzieci uchodzą za osoby prawdomówne i szczere. Problem w tym, że dorośli nie zawsze chcą słuchać.
Kampania społeczna Look harder przypomina, że komunikaty ze strony dziecka nie zawsze muszą być precyzyjne. To, co najistotniejsze, często kryje się w przymiotnikach, dygresjach i dłuższych opowieściach. Żeby wyłowić z nich prawdziwy sens, potrzeba chęci, skupienia, zaufania i czasu. I gotowości, że to, co usłyszymy, może okazać się bardzo nieprzyjemne.
Kampania jest działaniem z zakresu agency self-promo.



Nazwa kampanii:
Look harder
Czas:
2022.5
Nadawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
Media:
print
Wykonawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
