Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
────── 25.11.2022
Przyjrzyj się lepiej
W powszechnej opinii dzieci uchodzą za osoby prawdomówne i szczere. Problem w tym, że dorośli nie zawsze chcą słuchać.
Kampania społeczna Look harder przypomina, że komunikaty ze strony dziecka nie zawsze muszą być precyzyjne. To, co najistotniejsze, często kryje się w przymiotnikach, dygresjach i dłuższych opowieściach. Żeby wyłowić z nich prawdziwy sens, potrzeba chęci, skupienia, zaufania i czasu. I gotowości, że to, co usłyszymy, może okazać się bardzo nieprzyjemne.
Kampania jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
Look harder
Czas:
2022.5
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
Media:
print
Wykonawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.04.2025
Aż trzy czwarte Polaków spaceruje
-
31.03.2025
Ilu Polaków źle znosi zmianę czasu?
-
30.03.2025
Czy mówisz tak do swojego dziecka?
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona