Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
────── 25.11.2022
Przyjrzyj się lepiej
W powszechnej opinii dzieci uchodzą za osoby prawdomówne i szczere. Problem w tym, że dorośli nie zawsze chcą słuchać.
Kampania społeczna Look harder przypomina, że komunikaty ze strony dziecka nie zawsze muszą być precyzyjne. To, co najistotniejsze, często kryje się w przymiotnikach, dygresjach i dłuższych opowieściach. Żeby wyłowić z nich prawdziwy sens, potrzeba chęci, skupienia, zaufania i czasu. I gotowości, że to, co usłyszymy, może okazać się bardzo nieprzyjemne.
Kampania jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
Look harder
Czas:
2022.5
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
Media:
print
Wykonawca:
Bluebird communications limited, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów