20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Wróbla (World Sparrow Day). Z tej okazji Climate Par Charcha – pierwszy w Indiach program edukacji klimatycznej dla młodzieży – udostępnił plakat, zwracający uwagę na spadek populacji wróbli domowych, spowodowany urbanizacją, niszczeniem ich siedlisk i zanieczyszczeniem środowiska.
Grafika przyjęła formę wygenerowanego przez AI obrazu, w którym użytkownik próbuje stworzyć wyobrażenie „wróbli zbierających się na balkonie”. Zamiast tego pojawia się jednak komunikat o błędzie. Nasze, ludzkie zaniedbania doprowadziły do wyginięcia ptaków, czego nawet sztuczna inteligencja nie jest w stanie zrekompensować.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Vanishing Chirps
Czas:
2025.3.20
Nadawca:
Climate Par Charcha
Media:
digital
Wykonawca:
Illumineye Communications LLP
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
07.05.2025slider
Imperium zbudowane na odpadach