logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Przepis na zupę, odpowiedź na każde pytanie
04.01.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie, Walka z wykluczeniem społecznym

Przepis na zupę, odpowiedź na każde pytanie

Your browser does not support the video tag.


Franciszek Pieczka pyta "Czy całe moje życie nie jest godne Twojej uwagi? Czy nie jesteś cząstką mnie?" i przypomina o problematyce starości. Aktor wystąpił w spocie Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie Bez Barier".  

Celem programu "Oswajanie starości", zainicjowanego przez Prezeskę Zarządu Fundacji, Jolantę Kwaśniewską, jest wymiana doświadczeń międzypokoleniowych poprzez nawiązanie i prowadzenie dialogu. "Oswajanie Starości" oznacza uświadomienie sobie, że starość jest nieuchronnym etapem życia, a także tego, że starszy człowiek może być aktywny i piękny. Zaawansowany wiek nie musi oznaczać wykluczenia oraz poczucia braku przydatności.

W ramach bezpłatnej emisji spot był emitowany w następujących kanałach Telewizji Polskiej: TVP 1, TVP 2, TVP INFO, TVP POLONIA, TVP KULTURA oraz TVP REGIONALNA w terminie 07-22 grudnia 2015 r. Równolegle trwała bezpłatna emisja w Programie Pierwszym Polskiego Radia. Spoty są także prezentowane w internecie. Ponadto w okresie świąteczno-noworocznym nieodpłatna emisja spotu będzie również realizowana na dużym ekranie w Kinach Helios oraz Cinema City i na nośnikach Infoscreen w Metrze. 



Nazwa kampanii:
Oswajanie Starości
Czas:
2015.12.7
Nadawca:
Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie bez Barier"
Media:
Telewizja, internet, spoty w kinach
Wykonawca:
Angiris
Adresaci:
Osoby z otoczenia seniorów





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek