Australijskie organizacje ekologiczne Voiceless i Animals Australia zorganizowały z pomocą agencji Loud z Sydney w październiku 2007 roku kampanię „Recipe” ukazującą pod pozorem przepisu kuchennego okrutne kulisy produkcji mięsa. Każdy „przepis” to odrębna geneza zaprezentowanego pięknie podanego dania. „You can change how they live” – brzmi hasło kampanii. Reklamy nie zachęcają do wegetarianizmu – przekonują do kupowania tych produktów mięsnych, które mają oznaczenie „free-range”, czyli które powstały na farmach, w których zwierzęta – mimo, że przeznaczone na ubój – traktowane są z poszanowaniem ich naturalnych zachowań i potrzeb.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?