logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Prosty sposób by zwolnić Biedronia z pracy
04.03.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Prosty sposób by zwolnić Biedronia z pracy

Your browser does not support the video tag.


"Być może denerwuje cię, że ciągle mówię o prawach gejów i lesbijek. Być może masz już dość oglądania mojej twarzy?… Jeśli tak to mam prosty sposób by zwolnić mnie z pracy" – mówi w nowej kampanii KPH jej pomysłodawca i współtwórca Robert Biedroń.

Kampania Przeciw Homofobii istnieje od 2001 roku i przeciwdziała dyskryminacji lesbijek, gejów, osób biseksualnych i osób trans (LGBT). Zajmuje się kształtowaniem postaw tolerancji i przełamywaniem uprzedzeń i stereotypów wobec osób bi- i homoseksualnych; kształtowaniem pozytywnej tożsamości osób bi- homoseksualnych, edukacją, działalnością naukowo-badawczą, integracją społeczną, działaniami na rzecz kobiet i przeciwdziałaniem dyskryminacji ze względu na płeć.

W kampanii reklamowej KPH zachęca podatników by poprzez przekazanie 1% swojego podatku pomogli organizacji sfinalizować jej misję i ją zamknąć: "W świecie bez homofobii działalność KPH nie będzie już miała sensu".

Kampanię realizuje agencja Lowe GGK Warszawa we współpracy z fotografem Markiem Straszewskim.

Strona kampanii: http://1procent.kampania.org.pl/



Nazwa kampanii:
1% dla KPH
Czas:
2011.3.3 - 2011.4.30
Nadawca:
Kampania Przeciw Homofobii
Media:
Prasa, internet, kina
Wykonawca:
Lowe GGK Warszawa
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Przekaż jeden procent podatku na Kampanię Przeciw Homofobii i pomóż nam skończyć z dyskryminacją osób LGBT.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek