Prosty sposób by zwolnić Biedronia z pracy
"Być może denerwuje cię, że ciągle mówię o prawach gejów i lesbijek. Być może masz już dość oglądania mojej twarzy?… Jeśli tak to mam prosty sposób by zwolnić mnie z pracy" – mówi w nowej kampanii KPH jej pomysłodawca i współtwórca Robert Biedroń.
Kampania Przeciw Homofobii istnieje od 2001 roku i przeciwdziała dyskryminacji lesbijek, gejów, osób biseksualnych i osób trans (LGBT). Zajmuje się kształtowaniem postaw tolerancji i przełamywaniem uprzedzeń i stereotypów wobec osób bi- i homoseksualnych; kształtowaniem pozytywnej tożsamości osób bi- homoseksualnych, edukacją, działalnością naukowo-badawczą, integracją społeczną, działaniami na rzecz kobiet i przeciwdziałaniem dyskryminacji ze względu na płeć.
W kampanii reklamowej KPH zachęca podatników by poprzez przekazanie 1% swojego podatku pomogli organizacji sfinalizować jej misję i ją zamknąć: "W świecie bez homofobii działalność KPH nie będzie już miała sensu".
Kampanię realizuje agencja Lowe GGK Warszawa we współpracy z fotografem Markiem Straszewskim.
Strona kampanii: http://1procent.kampania.org.pl/
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów