logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  04.03.2011

Prosty sposób by zwolnić Biedronia z pracy

Your browser does not support the video tag.


"Być może denerwuje cię, że ciągle mówię o prawach gejów i lesbijek. Być może masz już dość oglądania mojej twarzy?… Jeśli tak to mam prosty sposób by zwolnić mnie z pracy" – mówi w nowej kampanii KPH jej pomysłodawca i współtwórca Robert Biedroń.

Kampania Przeciw Homofobii istnieje od 2001 roku i przeciwdziała dyskryminacji lesbijek, gejów, osób biseksualnych i osób trans (LGBT). Zajmuje się kształtowaniem postaw tolerancji i przełamywaniem uprzedzeń i stereotypów wobec osób bi- i homoseksualnych; kształtowaniem pozytywnej tożsamości osób bi- homoseksualnych, edukacją, działalnością naukowo-badawczą, integracją społeczną, działaniami na rzecz kobiet i przeciwdziałaniem dyskryminacji ze względu na płeć.

W kampanii reklamowej KPH zachęca podatników by poprzez przekazanie 1% swojego podatku pomogli organizacji sfinalizować jej misję i ją zamknąć: "W świecie bez homofobii działalność KPH nie będzie już miała sensu".

Kampanię realizuje agencja Lowe GGK Warszawa we współpracy z fotografem Markiem Straszewskim.

Strona kampanii: http://1procent.kampania.org.pl/


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
1% dla KPH
Czas:
2011.3.3 - 2011.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Kampania Przeciw Homofobii
Media:
Prasa, internet, kina
Wykonawca:
Lowe GGK Warszawa
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Przekaż jeden procent podatku na Kampanię Przeciw Homofobii i pomóż nam skończyć z dyskryminacją osób LGBT.





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek