Prorocze transparenty na drodze kierowcy
Wystartowała nowa kampania społeczna, dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Jest to kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Tym razem komunikat skierowany jest do młodych kierowców w wieku 18 – 24 lat, którzy według policyjnych statystyk ponoszą odpowiedzialność za największą liczbę zdarzeń drogowych w 2016 roku.
W ciągu jednego tylko roku na polskich drogach ginie ponad 3 000 osób, czyli tyle, le zamieszkuje małe miasteczko. Spot stworzony przez agencję Polymus dla KRBRD obrazuje to zjawisko, zamiast statystyk pokazani są ludzie z krwi i kości. Zgromadzeni, w niemym apelu, wyrażają obawę o życie i bezpieczeństwo, zarówno własne, jak i swoich bliskich.
Spot można obejrzeć w sieci. Zyskał też wsparcie blogerów (m.in. Benzina, Antymoto, Motosoul) , którzy podejmują temat bezpieczeństwa na drodze, brawury i lekkomyślności za kierownicą, na swoich kanałach. Kreację przygotowała Agencja Polymus, produkcją zajął się OTO Film, postprodukcją studio Expresso, a spot wyreżyserował Antoni Ferency.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa