Prorocze transparenty na drodze kierowcy
Wystartowała nowa kampania społeczna, dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Jest to kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Tym razem komunikat skierowany jest do młodych kierowców w wieku 18 – 24 lat, którzy według policyjnych statystyk ponoszą odpowiedzialność za największą liczbę zdarzeń drogowych w 2016 roku.
W ciągu jednego tylko roku na polskich drogach ginie ponad 3 000 osób, czyli tyle, le zamieszkuje małe miasteczko. Spot stworzony przez agencję Polymus dla KRBRD obrazuje to zjawisko, zamiast statystyk pokazani są ludzie z krwi i kości. Zgromadzeni, w niemym apelu, wyrażają obawę o życie i bezpieczeństwo, zarówno własne, jak i swoich bliskich.
Spot można obejrzeć w sieci. Zyskał też wsparcie blogerów (m.in. Benzina, Antymoto, Motosoul) , którzy podejmują temat bezpieczeństwa na drodze, brawury i lekkomyślności za kierownicą, na swoich kanałach. Kreację przygotowała Agencja Polymus, produkcją zajął się OTO Film, postprodukcją studio Expresso, a spot wyreżyserował Antoni Ferency.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom