logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Pomoc rozwojowa
   ──────  23.12.2011

Prezenty z sensem i bez sensu

Your browser does not support the video tag.


Zamiast kupować stos „rzeczy”, których i tak pełno dookoła, lepiej kupić coś co ma sens – przekonuje spot kampanii „Stuff”. Na przykład: szczepionki przeciwko odrze, karty telefoniczne dla członków sił zbrojnych czy żywność czy schronienie dla ofiar katastrof naturalnych.

Animowany spot przedstawia przeciętnego konsumenta w szale przedświątecznych zakupów. Lista niezbędnych „rzeczy” ciągle się wydłuża. To wokół nich kręcą się przygotowania do Bożego Narodzenia – rozmaite „rzeczy” trzeba kupić, przynieść do domu, zapakować, wysłać, upchnąć w szafie, podarować, otrzymać… W pewnym momencie bohatera spotu nachodzi jednak refleksja: „czy naprawdę potrzebuję tego wszystkiego? Czy te „rzeczy” rzeczywiście są aż tak istotne?”.

Film robi wrażenie bardzo przemyślanego i konsekwentnego. Utrzymany czerwieni i bieli czyli kolorach nadawcy kampanii – amerykańskiego „Czerwonego Krzyża” – ma krystalicznie czysty przekaz. Jego celem jest przekonanie odbiorców, że można zrobić przerwę w świątecznym konsumowaniu i podarować potrzebującym coś, co ma prawdziwe znaczenie – pomoc, nadzieję i współczucie. Na stronie internetowej organizacji znajduje się katalog podarunkowy ze zbiorem symbolicznych darów, które można za jej pośrednictwem ufundować.
J. Czerwiński


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stuff
Czas:
2011.12.19
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
American Red Cross (Amerykański Czerwony Krzyż)
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
BBDO
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Give something that means something (Podaruj coś, co ma jakieś znaczenie)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 16.02.2023

    Tłusty czwartek na zdrowo? Konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe wypieki


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek