logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Praca na linii
27.11.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Praca i polityka zatrudnienia, Walka z wykluczeniem społecznym

Praca na linii



Ruszają dwie kampanie aktywizujące osoby niepełnosprawne. Promują infolinię 0801 801 015 i Centra Integracja, prowadzone dla osób z niepełnosprawnością przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Celem pierwszej kampanii (internet, radio) jest rozpropagowanie numeru Infolinii jako linii pierwszego kontaktu do uzyskania wszelkich informacji przez osoby z niepełnosprawnościami oraz osoby zainteresowane tematyką niepełnosprawności.

Druga kampania ma poinformować o istnieniu Centrów Integracja w 4 miastach w Polsce (Warszawa, Gdynia, Zielona Góra i Kraków). Kampania obejmuje outdoor i prasę lokalną. W kampanii wzięły udział osoby z niepełnosprawnością: Dominika Bławat, Tomasz Szcześniak i Izabela Szwarocka.

Kampanie zrealizowane są na zlecenie Stowarzyszenia przez Leo Burnett Warszawa. Media zaplanował dom mediowy Starlink. Obie kampanie finansowane są ze środków PFRON. Potrwają do końca roku.



Nazwa kampanii:
Znajdź pracę w Centrum Integracja
Czas:
2008.11.24 - 2008.12.31
Nadawca:
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
Media:
Internet, radio, citylighty, prasa
Wykonawca:
Leo Burnett Warszawa
Adresaci:
Osoby niepełnosprawne
Hasło kampani:
Znajdź pracę w Centrum Integracja





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek