Pozwól mu latać
Zmiany nazwy oraz ikonicznego logo Twittera na X odbiły się szerokim echem w świecie mediów masowych.
Zamieszanie postanowiła wykorzystać organizacja World Parrot Trust (WPT), która wspólnie z agencją Conill z Publicis Groupe, rozpoczęła kampanię w social mediach, mającą na celu wsparcie zagrożonej wyginięciem papugi ary błękitnej (modroara błękitna, Anodorhynchus leari).
Co ciekawe, główny przekaz kampanii, czyli apel i film (poniżej) zostały skierowane bezpośrednio do szefa X. Inicjatorzy akcji, zatytułowanej po prostu #LetTheBlueBirdFly, proszą Elona Muska, by ten „nadał nowe życie wycofanemu już logo niebieskiego ptaka na Twitterze i przekazał go na rzecz WPT w celu wsparcia kluczowych działań na rzecz ochrony, edukacji oraz ochrony siedlisk”. Wiadomość wysłaną do Elona Muska można obejrzeć tutaj: http://tiny.cc/LetTheBlueBirdFly
Wszystkie inne osoby niebędące Elonem Muskiem, do których dotarła wiadomość, zachęcano do śledzenia kanału WPT oraz oznaczania @elonmusk hasztagiem #LetTheBlueBirdFly. Zainteresowani mogą, rzecz jasna, wesprzeć organizację finansowo. Szczegółowe informacje można znaleźć na: https://letthebluebirdfly.parrots.org/.
To kolejna kampania społeczna, zainspirowana zmianą logotypu Twittera. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich