Pozwól mu latać
Zmiany nazwy oraz ikonicznego logo Twittera na X odbiły się szerokim echem w świecie mediów masowych.
Zamieszanie postanowiła wykorzystać organizacja World Parrot Trust (WPT), która wspólnie z agencją Conill z Publicis Groupe, rozpoczęła kampanię w social mediach, mającą na celu wsparcie zagrożonej wyginięciem papugi ary błękitnej (modroara błękitna, Anodorhynchus leari).
Co ciekawe, główny przekaz kampanii, czyli apel i film (poniżej) zostały skierowane bezpośrednio do szefa X. Inicjatorzy akcji, zatytułowanej po prostu #LetTheBlueBirdFly, proszą Elona Muska, by ten „nadał nowe życie wycofanemu już logo niebieskiego ptaka na Twitterze i przekazał go na rzecz WPT w celu wsparcia kluczowych działań na rzecz ochrony, edukacji oraz ochrony siedlisk”. Wiadomość wysłaną do Elona Muska można obejrzeć tutaj: http://tiny.cc/LetTheBlueBirdFly
Wszystkie inne osoby niebędące Elonem Muskiem, do których dotarła wiadomość, zachęcano do śledzenia kanału WPT oraz oznaczania @elonmusk hasztagiem #LetTheBlueBirdFly. Zainteresowani mogą, rzecz jasna, wesprzeć organizację finansowo. Szczegółowe informacje można znaleźć na: https://letthebluebirdfly.parrots.org/.
To kolejna kampania społeczna, zainspirowana zmianą logotypu Twittera. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz