────── 02.08.2023
Te ptaki mogą zniknąć naprawdę
23 lipca 2023 roku nazwa i ikoniczne logo Twittera zostały zastąpione przez X. Zaskoczeni użytkownicy serwisu zaczęli wyrażać swój żal i tęsknotę za Larrym (Larry the Bird) – bo tak brzmi oficjalna nazwa niebieskiego, ćwierkającego ptaszka, będącego symbolem nie tylko Twittera ale też ogólnie krótkich wiadomości tekstowych.
Ta niezwykła sytuacja stała się punktem wyjścia dla studenckiej kampanii społecznej, zrealizowanej na seulskim Hongik University. Projekt „Endangered bird in reality” ma przekierować uwagę odbiorców z kultowego ptaszka z Twittera na ptaki zagrożone wyginięciem. Prawdziwe ptaki, którym grozi zagłada w realnym świecie, a nie w przestrzeni cyfrowej.
Autorem koncepcji jest Park Jeong Wook.
Nazwa kampanii:
Endangered bird in reality
Czas:
2023.7
Kraje:
Korea Południowa
Media:
print
Wykonawca:
School: Hongik University, Seoul, South Korea
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz