logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Te ptaki mogą zniknąć naprawdę
02.08.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Korea Południowa, Ekologia i środowisko, Kultura i sztuka

Te ptaki mogą zniknąć naprawdę



23 lipca 2023 roku nazwa i ikoniczne logo Twittera zostały zastąpione przez X. Zaskoczeni użytkownicy serwisu zaczęli wyrażać swój żal i tęsknotę za Larrym (Larry the Bird) – bo tak brzmi oficjalna nazwa niebieskiego, ćwierkającego ptaszka, będącego symbolem nie tylko Twittera ale też ogólnie krótkich wiadomości tekstowych.

Ta niezwykła sytuacja stała się punktem wyjścia dla studenckiej kampanii społecznej, zrealizowanej na seulskim Hongik University. Projekt „Endangered bird in reality” ma przekierować uwagę odbiorców z kultowego ptaszka z Twittera na ptaki zagrożone wyginięciem. Prawdziwe ptaki, którym grozi zagłada w realnym świecie, a nie w przestrzeni cyfrowej.

Autorem koncepcji jest Park Jeong Wook.

zwierzęta Ekologia i środowisko kultura logo design print Korea Południowa ptaki Twitter wymieranie gatunków kampanie studenckie gatunki zagrożone


Nazwa kampanii:
Endangered bird in reality
Czas:
2023.7
Media:
print
Wykonawca:
School: Hongik University, Seoul, South Korea





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek