Francuski oddział WWF (World Wildlife Fund) realizuje od początku maja kampanię pod hasłem „You can’t afford to be slow in an emergency.” (Nie można pozwolić sobie na powolność w nagłych sytuacjach) uwrażliwiającą na kwestię zmian klimatycznych, które postępują szybciej, niż przewidywano, i na konieczność natychmiastowego działania. Agencji Ogilvy & Mather France stworzyła 3 kreacje, które w ironiczny sposób pokazują, jakie konsekwencje w obliczu zmian klimatycznych ma bierność społeczeństw i polityków. Metaforą tej sytuacji jest odwołanie się do takich tragedii, jak pożar, tonięcie statku czy wypadek samochodowy, w obliczu których służby ratownicze, powołane do niesienia pomocy, zajmują się tak błahymi sprawami, jak robienie zakupów na wyprzedaży, podziwianie zachodu słońca czy odpoczywanie i załatwianie się.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem