Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Pozdrowienia z Łazienek
Jedną z ważniejszych form profilaktyki przeciwko epidemii Covid-19 jest unikanie dużych skupisk ludzkich oraz – gdy zachodzi taka potrzeba – samoizolacja.
Francuska agencja dadada production, w ramach działań autopromocyjnych, przygotowała dowcipną kampanię, zachęcającą do pozostania w domu. Składają się na nią trzy typowe widokówki, które zamiast reklamować wakacyjne kurorty, promują poszczególne pomieszczenia w mieszkaniu. Twórcy zadbali o to, by nadać im posmak egzotyki, a zatem pokój dzienny to El Salon, łazienka to La Bathroom, zaś kuchnia to The Cuisine, co nie oznacza konkretnego pomieszczenia, tylko kuchnię jako sposób gotowania.
Nazwa kampanii:
Greetings from home
Czas:
2020.4.9
Nadawca:
dadada production, France
Media:
print
Wykonawca:
dadada production, France
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie