Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 23.11.2021
Pozdrowienia z Łazienek
Jedną z ważniejszych form profilaktyki przeciwko epidemii Covid-19 jest unikanie dużych skupisk ludzkich oraz – gdy zachodzi taka potrzeba – samoizolacja.
Francuska agencja dadada production, w ramach działań autopromocyjnych, przygotowała dowcipną kampanię, zachęcającą do pozostania w domu. Składają się na nią trzy typowe widokówki, które zamiast reklamować wakacyjne kurorty, promują poszczególne pomieszczenia w mieszkaniu. Twórcy zadbali o to, by nadać im posmak egzotyki, a zatem pokój dzienny to El Salon, łazienka to La Bathroom, zaś kuchnia to The Cuisine, co nie oznacza konkretnego pomieszczenia, tylko kuchnię jako sposób gotowania.
Nazwa kampanii:
Greetings from home
Czas:
2020.4.9
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Francja
Nadawca:
dadada production, France
Media:
print
Wykonawca:
dadada production, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.03.2024
Bezpłatny podręcznik „Jak pisać o klimacie 2.0” jest już dostępny!
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
28.02.2024
Ruszyła platforma internetowa z bezpłatnymi poradami dla rodziców
-
23.02.2024
Niebezpieczna skóra
-
22.02.2024
Biedronka ogłasza start jubileuszowej edycji Piórka
-
21.02.2024
Kampania, która nigdy nie została wyemitowana