Powrót w wielkim stylu
Tysiące plastikowych opakowań krążą w morzach i oceanach wokół nas – niektóre z butelek, czy pudełek mają po 40, 50 a nawet 60 lat. By ukazać, że plastik tak po prostu nie znika, holenderski oddział agencji Ogilvy przygotował zintegrowaną kampanię, na którą złożyły się:
1. Filmy, które można obejrzeć TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
2. Billboardy i citylighty:
3. Pop up store, czyli zaskakujący, unikatowy sklep działający jedynie przez określony czas. W tym przypadku pop up store pełnił funkcję wystawy, na której wyeksponowano plastikowe opakowania, opatrzone plakietkami z ich orientacyjnym wiekiem:
Kampania Plastic. It’s back! to kolejny projekt o charakterze społecznym, poruszający problem „długiego trwania” plastiku i produktów z niego wykonanych. O innych tego typu inicjatywach ostatnio pisaliśmy TUTAJ oraz TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów