Powrót w wielkim stylu
Tysiące plastikowych opakowań krążą w morzach i oceanach wokół nas – niektóre z butelek, czy pudełek mają po 40, 50 a nawet 60 lat. By ukazać, że plastik tak po prostu nie znika, holenderski oddział agencji Ogilvy przygotował zintegrowaną kampanię, na którą złożyły się:
1. Filmy, które można obejrzeć TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
2. Billboardy i citylighty:
3. Pop up store, czyli zaskakujący, unikatowy sklep działający jedynie przez określony czas. W tym przypadku pop up store pełnił funkcję wystawy, na której wyeksponowano plastikowe opakowania, opatrzone plakietkami z ich orientacyjnym wiekiem:
Kampania Plastic. It’s back! to kolejny projekt o charakterze społecznym, poruszający problem „długiego trwania” plastiku i produktów z niego wykonanych. O innych tego typu inicjatywach ostatnio pisaliśmy TUTAJ oraz TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025