Lato sprzyja spędzaniu czasu na odkrytych basenach. A tam czyha zagrożenie nie tylko z dołu (ryzyko utonięcia w wodzie), ale i z góry. Nowotwory skóry, zwłaszcza czerniak, mogą być efektem braku odpowiedniego zabezpieczenia przed słońcem.
Kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie amerykańskiej organizacji National Skin Cancer Awareness, przypomina o tym w niesłychanie prosty sposób – za pomocą efektownych naklejek umieszczanych na dnie publicznych pływalni:
Zdjęcia tak „spreparowanych” basenów posłużyły następnie jako printy publikowane w mediach tradycyjnych i cyfrowych.
O innej kampanii społecznej poświęconej profilaktyce raka skóry, która miała premierę w ostatnim czasie, pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Monster Melanoma Pool Decals
Czas:
2024.5
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
National Skin Cancer Awareness
Media:
experiential, print
Wykonawca:
Boundless Life Sciences Group
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów