Pij odpowiedzialnie (na świeżym powietrzu)
Koncerny alkoholowe i browary prześcigają się w kampaniach zachęcających do odpowiedzialnej konsumpcji napojów alkoholowych. W praktyce oznacza to przede wszystkim nawoływanie do powstrzymywania się od picia w sytuacji, gdy prowadzi się samochód (lub inny pojazd biorący udział w ruchu ulicznym). Co jednak, jeśli owa odpowiedzialność miałaby dotyczyć czegoś zupełnie innego?
Po opublikowaniu wyników badań wskazujących, że rak skóry jest najczęstszą formą nowotworu, która dotyka młodych ludzi w Wielkiej Brytanii, szwedzka marka piwa Kopparberg nawiązała współpracę z Melanoma Fund, organizacją na rzecz walki z czerniakiem. Wspólnie zaproponowały kampanię zachęcającą konsumentów do odpowiedzialnego picia alkoholu… w plenerze. W filmie oraz dwóch printach (poniżej) ukazano grupę przyjaciół, którzy m.in. używają (i to obficie!) kremu z filtrem, noszą czapki i okulary przeciwsłoneczne, a zamiast imprezowania w pełnym słońcem wybierają cień (efekt uboczny – piwo pozostaje chłodniejsze):
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników