Potępiamy i… robimy swoje. Co Polacy sądzą o piciu, w sytuacji gdy pić nie wolno
Carlsberg Polska w ramach wieloletniej kampanii „Trzeźwo myślę”, promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, przeprowadził badanie opinii publicznej. Testowano wiedzę i zachowania Polaków związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu a zwłaszcza postrzeganie spożywania alkoholu przez grupy osób, które powinny z niego zrezygnować: kierowcy, kobiety w ciąży, kobiety karmiące piersią, a także opiekunowie małoletnich.
Z badania opinii wynika, że Polacy mają wysoką świadomość dotyczącą zagrożeń wynikających z kierowania autem pod wpływem alkoholu. 90,6% respondentów zadeklarowało, że kierowanie autem pod wpływem alkoholu jest bardzo dużym zagrożeniem. Jednocześnie aż 5,8% respondentów było nietrzeźwych za kierownicą w ciągu ostatniego roku – najczęściej osoby od 18 do 29 roku życia.
Wyniki badania dotyczące konsumpcji alkoholu i rodzicielstwa zostały opracowane w formie poniższej infografiki:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie