Potępiamy i… robimy swoje. Co Polacy sądzą o piciu, w sytuacji gdy pić nie wolno
Carlsberg Polska w ramach wieloletniej kampanii „Trzeźwo myślę”, promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, przeprowadził badanie opinii publicznej. Testowano wiedzę i zachowania Polaków związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu a zwłaszcza postrzeganie spożywania alkoholu przez grupy osób, które powinny z niego zrezygnować: kierowcy, kobiety w ciąży, kobiety karmiące piersią, a także opiekunowie małoletnich.
Z badania opinii wynika, że Polacy mają wysoką świadomość dotyczącą zagrożeń wynikających z kierowania autem pod wpływem alkoholu. 90,6% respondentów zadeklarowało, że kierowanie autem pod wpływem alkoholu jest bardzo dużym zagrożeniem. Jednocześnie aż 5,8% respondentów było nietrzeźwych za kierownicą w ciągu ostatniego roku – najczęściej osoby od 18 do 29 roku życia.
Wyniki badania dotyczące konsumpcji alkoholu i rodzicielstwa zostały opracowane w formie poniższej infografiki:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom