Chiquitania to region we wschodniej Boliwii. który w 2024 roku dotknęły katastrofalne pożary. W ich wyniku spłonęło niemal sześć milionów hektarów łąk i lasów, a życie straciło ponad 10 milionów zwierząt.
Kampania społeczna Smoke animals (Poszły z dymem) powstała na zamówienie tamtejszego odpowiednika Ochotniczej Straży Pożarnej i ma na celu zbiórkę funduszy, pozwalających na dalsze funkcjonowanie jednostek ratowniczo-gaśniczych. Hasło kampanii: Musimy pomagać ludziom, którzy pomagają ratować życie zwierząt podkreśla wagę Ochotniczej Straży Pożarnej i konieczność jej wsparcia finansowego, zwłaszcza w obliczu klęsk żywiołowych. A te mogą dotknąć kraje czy społeczności pod każdą szerokością geograficzną.
Smoke animals to kolejna boliwijska kampania społeczna, poświęcona klęsce pożarów, trawiących w 2024 roku tamtejsze środowisko naturalne. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów