Chiquitania to region we wschodniej Boliwii. który w 2024 roku dotknęły katastrofalne pożary. W ich wyniku spłonęło niemal sześć milionów hektarów łąk i lasów, a życie straciło ponad 10 milionów zwierząt.
Kampania społeczna Smoke animals (Poszły z dymem) powstała na zamówienie tamtejszego odpowiednika Ochotniczej Straży Pożarnej i ma na celu zbiórkę funduszy, pozwalających na dalsze funkcjonowanie jednostek ratowniczo-gaśniczych. Hasło kampanii: Musimy pomagać ludziom, którzy pomagają ratować życie zwierząt podkreśla wagę Ochotniczej Straży Pożarnej i konieczność jej wsparcia finansowego, zwłaszcza w obliczu klęsk żywiołowych. A te mogą dotknąć kraje czy społeczności pod każdą szerokością geograficzną.
Smoke animals to kolejna boliwijska kampania społeczna, poświęcona klęsce pożarów, trawiących w 2024 roku tamtejsze środowisko naturalne. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?
-
25.10.2024
(Złe) spojrzenia