logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  25.12.1998

Pospieszna miłość

Your browser does not support the video tag.


W 1998 roku rozpoczął się cykl kampanii na rzecz Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci pod hasłem "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą". Organizacja nie poniosła żadnych kosztów związanych z promocją, ponieważ wszystkie prace związane z jej przygotowaniem i realizacją, od przygotowania reklam po udostępnienie nośników i czasu antenowego, odbyły się bezpłatnie. Bez wątpienia motywacją do tego był fakt, iż hospicjum zajmuje się opieką paliatywną nad dziećmi. W terminalnym okresie choroby oferuje im wszechstronną opiekę. Polega ona na głównie na leczeniu objawowym – uśmierzaniu bólu i innych objawów, oraz wsparciu psychologicznym zarówno chorego, jak i jego rodziny, również po jego śmierci.

Nie bez powodu kampanię organizowano co roku przez 5 lat w okresie bożonarodzeniowym. To czas wzmożonej wrażliwości i gotowości do pomagania potrzebującym. W okresie przepełnionym radością plakaty przedstawiające smutne dziecięce twarze przypominają o tym, że nie wszyscy szczęśliwie spędzą święta. Ważną cechą przygotowywanych na rzecz hospicjum kampanii jest konsekwencja w ich tworzeniu oraz kreowaniu wizerunku instytucji. Wielu na widok plakatu o ciemnej kolorystyce, z czarno-białym zdjęciem dzieci oraz z cytatem ks. Jana Twardowskiego przychodzi na myśl od razu właśnie ta organizacja. Według badań przygotowanych przez Demoskop znajomość hospicjum co roku wzrastała.
K.Kuczkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Czas:
1998.12.1 - 2003.12.31
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Warszawskie Hospicjum dla Dzieci
Media:
Telewizja, billboardy, prasa, radio, internet
Wykonawca:
Agencja św. Mikołaja, OPTIMEDIA Poland
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy, rodzice nieuleczalnie chorych dzieci
Hasło kampani:
Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek