logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Posiłek, którego nie pominiesz
01.10.2017
Tematy: Kampanie, Kraje, Izrael, Problemy społeczne, Inne, Pomoc społeczna

Posiłek, którego nie pominiesz



Według najnowszych danych WHO niemal miliard ludzi na świecie głoduje – przez co najmniej rok dzień po dniu nie są w stanie dostarczyć sobie odpowiednich do zapotrzebowania energetycznego wartości odżywczych. Najnowsza reklama izraelskiego oddziału agencji Saatchi&Saatchi dotyka problemu niedożywienia w wyjątkowym kontekście i przy użyciu niestandardowego narzędzia przekazu.

Święta to nie tylko okres, kiedy ludzie skłonni są bardziej pochylić się nad losem bliźniego, otworzyć na jego trudną sytuację i kierując odruchem serca wesprzeć charytatywnie wybrany cel. To także moment, kiedy w gorączce świątecznych przygotowań często poszukuje się podpowiedzi i przepisów w Internecie.

Twórcy wykorzystali ten fakt i we współpracy z największymi portalami horyzontalnymi uruchomili specjalną kampanię reklamową opartą na… pomijaniu komunikatu. Kiedy bowiem zniecierpliwiony widz klikał w trakcie wyświetlania reklamy produktu spożywczego przycisk „Skip”, na ekranie ukazywał się następujący komunikat: „Ty postanowiłeś pominąć posiłek z wyboru, ale tysiące ludzi w Izraelu pomija go, ponieważ nie ma innego wyjścia. Pomóż komuś świętować. Podaruj posiłek”.

Dzięki akcji potrzebującym udało się przekazać ponad 17 tysięcy posiłków.

O innej kampanii wykorzystującej mechanizm pomijania reklam pisaliśmy niedawno tu: https://kampaniespoleczne.pl/pominieci-pomijaja/

święta głód posiłki preroll


Nazwa kampanii:
Skip a meal
Nadawca:
Latet
Media:
Internet
Wykonawca:
Saatchi&Saatchi





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek