Portret pamięciowy – trwa kampania poruszająca problem zaśmiecania wód
Portret pamięciowy to kampania społeczna, której celem jest przedstawienie problemu zaśmiecania rzek i ograniczenie tego zjawiska poprzez przekonanie Polaków, że zanieczyszczając rzeki, szkodzą sobie. A także wskazanie, że Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to najważniejsza instytucja zajmująca się sprawami wody w naszym kraju. Jego misją jest ochrona mieszkańców Polski przed powodzią i suszą, zrównoważone gospodarowanie dla ochrony naszych zasobów wodnych i zapewnienie dobrej jakości wody dla obecnych i przyszłych pokoleń.
W ramach kampanii powstały dwa spoty (w wersji 30 sekundowej przeznaczonej do emisji w tv oraz 60 sekundowej przeznaczonej do Internetu), spot radiowy oraz artykuły sponsorowane, infografiki i banery z przeznaczeniem na FB i TT. Zarówno fotosy, jak i zdjęcia do filmu nie zostały wygenerowane cyfrowo. Do ich powstania wykorzystano prawdziwe śmieci zalegające nad brzegiem Wisły. Ułożenie „twarzy” z opadów, widocznej na zdjęciu poniżej zajęło łącznie cztery dni:
Za scenariusz filmu odpowiadają Natalia Dudek i Mateusz Goll (Fabryka Komunikacji Społecznej). Spot wyreżyserował Antoni Ferency. Produkcja: Propeller Film:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów