logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ponad 11 ton opakowań szklanych zebranych dzięki Biedronce
07.10.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ponad 11 ton opakowań szklanych zebranych dzięki Biedronce



Podczas 9. edycji akcji „Ekologiczni z natury”, przeprowadzonej w dniach 23-24 września w wybranych sklepach Biedronka, udało się zebrać łącznie 11 tys. 660 kg opakowań szklanych. Najwięcej z nich dostarczyli klienci placówek w Białymstoku, Lublinie i Częstochowie.

W tegorocznej zbiórce odpadów szklanych wzięły udział sklepy Biedronka z 17 miejscowości. W Białymstoku zebrano ich 2,5 tony, w Lublinie 2,2 tony, a w Częstochowie ponad 1,5 tony. Każda osoba, która przyniosła pięć szklanych opakowań, otrzymywała w zamian lnianą torbę na zakupy. W ramach akcji wydano ich w sumie 8175.

W trakcie dotychczasowych ośmiu edycji akcji „Ekologiczni z natury” udało się zebrać w sumie ponad 155 ton szkła, blisko 1070 kg aluminium i ponad 1240 kg baterii.

Współorganizatorem akcji, obok sieci Biedronka, była firma Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A.

Projekt „Ekologiczni z natury“ realizuje jeden z Celów Zrównoważonego Rozwoju, ustanowionych przez ONZ w 2015 r.: cel 13. – Działania w dziedzinie ochrony środowiska.

CSR akcja biedronka opakowania







17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek