CHU Sainte-Justine Foundation to organizacja wspierająca wiodący szpital dla matek i dzieci oraz ośrodek badań pediatrycznych w Quebecu. By zaprezentować odbiorcom misję i cele fundacji oraz zachęcić do wpłacania na nią datków pieniężnych, powstała kompleksowa kampania Grow Beyond („Rośnij dalej”).
Sercem projektu jest wzruszający, animowany film (poniżej) emitowany w telewizji i internecie. „Pomarańcza” to inspirowana prawdziwymi wydarzeniami emocjonalna podróż związana z diagnozą i leczeniem choroby nowotworowej u kilkuletniej dziewczynki, Juliette – z tą różnicą, że cała historia jest obserwowana z jej, dziecięcej perspektywy i opisywana jej językiem. Tytułowa pomarańcza to metafora guza mózgu. Właśnie takie symbole i przenośnie są używane przez personel fundacji CHU Sainte-Justine, by w zrozumiały sposób tłumaczyć małym pacjentom, co się z nimi dzieje:
Uzupełnieniem inicjatywy są plakaty oraz outdoorowe nośniki cyfrowe, opatrzone hasłem kampanii i ukazujące wzniesione w geście zwycięstwa dziecięce rączki:



txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
