logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Polska is amazing
13.09.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Marketing regionalny

Polska is amazing



– I say hello to Poland. I love you all – mówi Leslie Nielsen w najnowszym spocie promującym Polskę. Obok znanego aktora, w filmie występuje także Morgan Freeman, Danny DeVito, Natalie Portman, Linda Evangelista i wiele innych gwiazd światowego formatu. Wszyscy wypowiadają się o Polsce z podziwem, a nawet czułością.

Polska widziana oczami wrażliwych na piękno cudzoziemców – ludzi świata filmu, muzyki, kultury jest krajem o bogatej i fascynującej historii, o której mówić można z szacunkiem, ale bez martyrologii. Wśród polskich niezwykłości wymieniany jest Szopen, architektura Poznania, krakowskie restauracje, mecz z Anglią w 1973, polscy lotnicy walczący w bitwie o Anglię, Solidarność i wiele innych "zjawisk". Poszczególne ujęcia łączy warszawski fotoplatikon.

Wszystkie wypowiedzi to fragmenty wywiadów Romana Rogowieckiego, które przeprowadzał z celebrytami na przestrzeni wielu lat, zadając im pytanie "Co wiesz o Polsce". Rozmówcami Rogowieckiego, obok wyżej wymienionych, byli: Tea Leoni, Josh Lucas, Leslie Nielsen, Terence Stamp, Zuccero, Robert Duvall, Billy Nighy, Daniel Radcliffe, Robert Redford, Kevin Reynolds, Peter Weir, J.M. Jarre, Russle Crowe, Tom Hanks, James Gray, Ralph Fiennes, Placido Domingo, Val Kilmer, Enya, John Cleese, Ian Gillian, Jim Carrey. Muzyka: Basia Trzetrzelewska.

Spot zrealizowano na zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, można go obejrzeć na YouTube.



Nazwa kampanii:
Do you know Polska?
Czas:
2011.9.12
Nadawca:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Media:
Internet
Wykonawca:
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Adresaci:
Cały świat
Hasło kampani:
Polska? Tak!





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek