Z badań Millward Brown, przeprowadzonych na zlecenie marki NIVEA wynika, że polscy rodzice przebywają z dziećmi średnio 4 godziny dziennie. Jednak dane Organizacji Współpracy Gospodar- czej i Rozwoju (OECD) pokazują, że jakościowego, wspólnego czasu jest w tym bardzo mało.NIVEA Polska już po raz drugi wybudowała 40 wyjątkowych Rodzinnych Miejsc Zabaw na terenie całego kraju, które stały się miejscem spędzania czasu rodziców i dzieci. Do projektu dołączył ambasador Mateusz Kusznierewicz– sportowiec i aktywny tata dwójki dzieci, który podpowiadał jak ciekawie zorganizo- wać rodziny czas, z dala od telewizora czy kompu- tera.Cele kampanii zostały zrealizowane – dotarcie do jak największej liczby konsumentów, dotarcie z komunikatem do społeczności lokalnych, zaanga- żowanie ich na etapie głosowania oraz dotarcie do mediów ogólnopolskich i lokalnych. Łącznie projekt został opisany w mediach niemal 3500 razy. Marka kolejny raz zwróciła uwagę na problem jakościo- wego spędzania czasu z dziećmi oraz zaangażowała konsumentów do wzięcia udziału w konkursie.
Projekt wykonała NIVEA Sp. z o.o.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?