logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Podróżująca książka
09.02.2016
Tematy: Akcje

Podróżująca książka



Pomysł jest prosty – zabieramy polską książkę w podróż, piszemy dedykację, zostawiamy w lokalnej kawiarni, hostelu lub bibliotece z nadzieją, iż odnajdzie ją nasz rodak i opowie nam swoją historię. Może dowiemy się jak się znalazł w danym kraju lub ile czasu już jest w podróży – piszą autorzy projektu – Aga i Maciek z isawpictures.com – polscy blogerzy podróżniczy, który postanowili wprowadzić swój pomysł w życie w 2014 roku. Od tego czasu, do ekipy czytających podróżników, dołączyło grono 79 blogerów, a liczba wciąż rośnie.

Na oficjalnej stronie akcji www.ksiazkawpodrozy.com, znajduje się „mapa podróżujących książek”, dzięki czemu można łatwo dotrzeć do miejsca, traktując poszukiwanie polskiej literatury jako ciekawy punkt podróży.

Blogerzy podróżniczy, zainteresowani dołączeniem do akcji powinni zamieścić jej logo na swoim blogu, mogą napisać krótko o sobie i o tym, dlaczego zdecydowali się przyłączyć do inicjatywy i podróżować z książką, oraz przesłać opis wraz ze zdjęciem do organizatorów na adres e-mail: isawpictures@gmail.com. Do udziału w zabawie zaproszeni są również nieblogujący podróżnicy. Do książki należy dołączyć wydrukowaną wlepkę, załączoną na stronie: jedną na tył książki, drugą do środka, obok dedykacji zakończonej adresem e-mail, by osoba, która znajdzie książkę, mogła napisać do zostawiającego ją podróżnika.

Zdjęcia książek i ich lokalizacje zamieszczane są następnie na tzw. mapie książek, a w przypadku blogerów, dodawane także do ich profilów na stronie inicjatywy. Aby być na bieżąco z nowymi lokalizacjami, warto też śledzić oficjalny fanpage na facebooku: www.facebook.com/ksiazkawpodrozy.

Oprócz łączenia ludzi z pasją do podróży i książek, akcja ma na celu również promowanie polskiej literatury za granicą.

Joanna Bącela








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 04.10.2025Kreacje / printy

    Miód z pól minowych

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek