logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > poczucie_sensu.dll zostało wyłączone
22.03.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Inne

poczucie_sensu.dll zostało wyłączone

Your browser does not support the video tag.


Następujące sterowniki: radosc_zycia.dll, poczucie_sensu.dll, glebokie_relacje.dll zostały wyłączone. Twój system wartości uległ zawieszeniu – informuje spot.

Internauta dowiaduje się, co na temat korzystania z Facebooka, Google czy internetowych zakupów mógłby powiedzieć Jan Paweł II. Spacer po systemie SoulOs (www.soulos.pl) ma pomóc spojrzeć na codzienne aktywności online z nowej perspektywy. Na stronie można też pobrać wtyczki do przeglądarek, które do odwiedzanych stron dopasują odpowiedni fragment nauczania Jana Pawła II.

Akcja jest promowana w kinach, na billboardach, w systemie informacyjnym metra i online przy wykorzystaniu różnego rodzaju błędów, kojarzących się z zawieszeniem systemu operacyjnego – odpowiedzią na zawieszenie systemu wartości w życiu człowieka ma być SoulOS.

SoulOS został stworzony w związku z obchodami ósmej rocznicy śmierci Jana Pawła II. Autorzy planują przeniesienie aplikacji na tablety, a baza dopasowanych kontekstowo nauk papieża stale się powiększa. Celem jest przeniesienie do aplikacji jak największej części z ponad 10.000 stron, które pozostawił po sobie Jan Paweł II w formie książek, homilii i wywiadów.



Nazwa kampanii:
SoulOS - System Operacyjny Dusza
Czas:
2013.3.21
Nadawca:
Centrum Myśli Jana Pawła II
Media:
Internet, billboardy, spoty na ekranach metra i w kinach
Wykonawca:
Hypermedia Isobar
Adresaci:
Internauci, zwłaszcza między 20 a 40 rokiem życia





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek