Kreacje / printy, Kampanie, Szwecja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 08.09.2022
Po prostu mądrze
Kampanie motoryzacyjne niezwykle często bazują na skojarzeniach związanych z szeroko pojętą emancypacją i niezależnością. Innymi słowy, samochód ma uczynić jego posiadacza wolnym człowiekiem. Niekoniecznie jest to prawdą, zwłaszcza w dużych miastach.
Na zamówienie Stockholm Public Transport powstała kampania społeczna, przewrotnie zatytułowana Simply Clever – a zatem z premedytacją wykorzystująca kultowy slogan reklamowy marki Škoda. W tym przypadku jednak sens hasła ma zupełnie odmienne znaczenie od dotychczasowego. Czasy się zmieniają – wydają się mówić twórcy kampanii. Kiedyś „po prostu mądrze” było mieć własne auto. Obecnie oznacza to skorzystanie z transportu publicznego a nie stanie godzinami w korkach.
Nazwa kampanii:
Simply Clever
Czas:
2022.6
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Stockholm Public Transport
Media:
print
Wykonawca:
Familjen, Stockholm, Sweden
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?