Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.09.2022
Plastik dusi
Plastik w morzach i oceanach przyczynia się do śmierci ponad miliona ptaków oraz około stu tysięcy ssaków każdego roku. Hobeei – nigeryjska organizacja Green-Tech – regularnie organizuje akcje i kampanie, mające na celu zwiększenie świadomości proekologicznej. Jest to szczególne ważne w tej części świata, gdzie dyskusja na temat zrównoważonego rozwoju ciągle znajduje się na stosunkowo niskim poziomie.
Tworząc kampanie społeczne sięgamy po proste, działające na wyobraźnię obrazy – tłumaczy Miraculous Nwaka, Associate Creative Director z Takeout Media, agencji stojącej za kreacją kampanii. – Plastikowa reklamówka to coś, z czym każdy ma do czynienia. I łatwo sobie wyobrazić, co czuje zwierzę, mające taką reklamówkę na głowie.
Nazwa kampanii:
Plastic Suffocates
Czas:
2022.6
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Hobeei
Media:
ambient, digital
Wykonawca:
Takeout Media, Abuja, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?