Zerwanie taśmy oznacza utratę gwarancji – mogli przeczytać kierowcy, chcący otworzyć drzwi do swojego samochodu. Gwarancji… lepszego świata.
Twórcy kampanii przygotowanej dla portugalskiego oddziału WWF stworzyli naklejki przypominające taśmy ostrzegawcze o charakterystycznym żółtym kolorze w czarne paski, na których umieszczono napis: "If removed, voids the warranty of the better world. Choose public transport. Save the planet" ("Zerwanie unieważnia gwarancję lepszego świata. Wybierz transport publiczny. Chroń planetę"). Napis ten opatrzony był logo organizacji. Naklejki te przyklejono na samochodach zaparkowanych przy głównej ulicy. Umieszczono je tylko po stronie kierowcy, ponieważ celem było "zablokowanie" możliwości wejścia do auta, a także dotarcie z przekazem do osób, które jeżdżą samochodem same. Właścicielom aut zaproponowano zamianę samochodu na transport publiczny, co spowoduje zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska. Kampania w ciekawy sposób trafia bezpośrednio do grupy docelowej, poza tym nawiązuje do troski o własne sprawy, które zabezpiecza przy korzystaniu z urządzeń właśnie gwarancja.
Daria Ostrowska
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników