logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Turcja
   ──────  06.07.2011

Pisklęta na wycieraczce



Drzwi wejściowe, wycieraczka, a na niej – nie wiadomo skąd – gniazdo z jajkami. Dziwną sytuację wyjaśnia list: „Od kiedy wycięto nasze drzewa, nie mamy się gdzie podziać. Zostawiam ci moje dzieci, zaopiekuj się nimi.” List podpisany jest przez Ptasią Mamę.

Motyw podrzucenia wyimaginowanych ptasich dzieci  na domowe wycieraczki to pomysł agencji Markom Leo Burnett ze Stambułu dla fundacji TEMA (The Turkish Foundation for Combating Soil Erosion for Reforestation and the Protection of Natural Habitats). Celem akcji było wzbudzenie empatii u odbiorców kampanii i w ten sposób zainteresowanie ich problemem masowego wycinania drzew. Kampania miała sprowokować  w odbiorcach poczucie odpowiedzialności za potomstwo – bezradnych wobec wycinek – zwierząt.

TEMA jest istniejącą od 1992 roku pozarządową organizacją, która zajmuje się podnoszeniem świadomości społecznej związanej z problemami środowiska. Szczególną wagę przywiązuje do problemu wylesiania,  niszczenia różnorodności biologicznej oraz zmian klimatycznych.
A.Zych


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Homeless Bird
Czas:
2011.7.1 - 2011.7.7
Kraje:
Turcja
Nadawca:
TEMA - The Turkish Foundation for Combating Soil Erosion for Reforestation and the Protection of Natural Habitats
Media:
Marketing bezpośredni
Wykonawca:
Markom Leo Burnett Istanbul
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Since our trees are cut out we have no place to stay. I’m leaving my children to you, take care of them. (Od kiedy wycięto nasze drzewa, nie mamy się gdzie podziać. Zostawiam ci moje dzieci, zaopiekuj się nimi.);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek