logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Piróg popłynie tratwą , a Kora skosi trawę
20.03.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Piróg popłynie tratwą , a Kora skosi trawę

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Kora skosi trawę na biebrzańskiej łące, Michał Piróg i Agnieszka Szulim przepłyną Wisłę na tratwie z butelek PET, Joanna Senyszyn z SLD, Jan Tomaszewski z PiS i Dorota Niedziela z PO przejadą ulicami Warszawy na jednym rowerze, a a Kinga Rusin wejdzie w szpilkach na 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki. Pod warunkiem, że 100 tysięcy osób włączy się do akcji "Godzina dla Ziemi" i 23 marca o 20:30 na godzinę wyłączy światło.

Na pięć dni przed akcją już 55 miast oficjalnie przyłączyło się do akcji WWF. Do inicjatywy włączyły się między innymi Warszawa, Gdańsk, Kraków, Olsztyn, Poznań, Toruń, Wrocław i Katowice. Na godzinę zostanie wygaszone oświetlenie takich obiektów jak: Stadion Narodowy, Zamek Królewski i Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, Złota Brama i Bazylika Mariacka w Gdańsku oraz Sukiennice i Kopiec Kościuszki w Krakowie.

Do akcji włączają się też blogerzy. Jeśli 50 tys. osób zadeklaruje udział w akcji, to Kasia Tusk wykona modową stylizację „na pandę”, symbol organizacji ekologicznej WWF, a Łukasz Jakóbiak i Piotr Najsztub zamienią się rolami. Tym razem to bloger udzieli wywiadu i odpowie na podchwytliwe pytania na 7140 metrach kwadratowych Stadionu Narodowego w Warszawie.

Wyłączenie światła podczas Godziny dla Ziemi WWF ma być symbolicznym gestem, który przypomni o tym, że ochrona przyrody jest obowiązkiem wszystkich i ma związek także ze zwykłymi, codziennymi czynnościami. Deklaracje można składać na stronie godzinadlaziemi.pl.



Nazwa kampanii:
Godzina dla Ziemi WWF
Czas:
2013.3.19 - 2013.3.24
Nadawca:
WWF Polska
Media:
Internet, kino
Adresaci:
Osoby prywatne
Hasło kampani:
Zgaś światło. Włącz się do zmian!





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek