logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pilnuj drinka w toalecie
10.01.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą

Pilnuj drinka w toalecie



Kampania „Pilnuj drinka” przeniosła się właśnie z internetu do toalet – dom mediowy ARBOmedia Polska stworzył własną sieć nośników reklamowych w toaletach. Jedna z pierwszych kampanii umieszczonych w ramkach dotyczyła problemu pigułki gwałtu. Akcję zleciło Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Zamierzeniem akcji jest zwrócenie uwagi bywalców imprez i dyskotek na coraz częściej występujący także w Polsce problem dotyczący GHB – substancji potocznie zwanej pigułką gwałtu. W klubach całego kraju (300 punktów w największych miastach i regionach turystycznych Polski) zawisły plakaty przedstawiające dłoń wrzucającą tabletki do szklanki z kolorowym napojem.

Specyficzne miejsce umieszczenia plakatów ma na celu dotarcie do jak największej ilości ludzi prowadzących aktywny tryb życia, lubiących zabawę i rozrywkę. To właśnie ta grupa jest najbardziej narażona na niebezpieczeństwo, jakie powoduje narkotyk. Poza tym są to osoby trudno osiągalne za pomocą tradycyjnych mediów.

Całość kampanii wspomogła komunikacja internetowa. W ciągu miesiąca na kilkunastu serwisach rozrywkowych, m.in. MTV.pl, Kozaczek.pl czy ClubZone.pl wyemitowano 500 000 odsłon billboardu. Kampanii towarzyszy strona internetowa: www.pilnujdrinka.pl

A oto przypomnienie innej – znakomitej – kampanii toaletowej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie.php?kampania_id=31&action=szczegoly



Nazwa kampanii:
Pilnuj drinka
Czas:
2007.12.9 - 2008.1.15
Nadawca:
Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii
Media:
Plakaty, internet
Adresaci:
Młodzi ludzie
Hasło kampani:
Pilnuj drinka





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek